Pečovatelská služba
Kontaktní údaje
Hlavní kontakty služby
Mobil: +420 733 742 058
Telefon: +420 517 440 385
E-mail: ps@vyskov.charita.cz
Adresa kanceláře: Náměstí Svobody 75/34, 682 01 Vyškov-Dědice
Provozní doba kanceláře: všední dny od 9:00 do 14:00 hod telefonicky, osobně pouze po předchozí tel. domluvě.
Adresa pobočky Rousínov: Louky 1156/1, 683 01 Rousínov
Adresa pobočky Ivanovice na Hané: Mlýnská 801/33, 683 23 Ivanovice na Hané
Personální zajištění služby
Mgr. Petr Kvapil
vedoucí služby a sociální pracovník, +420 733 742 058, petr.kvapil@vyskov.charita.cz
Dana Vitulová, DiS.
sociální pracovnice, +420 774 874 817, dana.vitulova@vyskov.charita.cz
Simona Jakubcová
koordinátorka, +420 774 874 820, simona.jakubcova@vyskov.charita.cz
Lidé ve službě
Dokumenty ke službě
Základní informace o službě
Poslání služby
Posláním Pečovatelské služby Charity Vyškov je zajistit pomoc a péči těm osobám, které to potřebují, tak aby mohly žít důstojně a co nejdéle ve svém domácím prostředí, a také pomoc rodinám s dětmi, potřebující pomoc jiné osoby.
Popis služby
Jedná se o terénní pečovatelskou službu, která je poskytována osobám se sníženou soběstačností z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení, a rodinám s dětmi, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby ve vymezeném čase v domácnostech osob.
Důvody k odmítnutí poskytování služby
1. Zájemce žádá o službu, kterou Pečovatelská služba neposkytuje (v takovém případě vám sociální pracovník zprostředkuje dle aktuálních možností kontakt na požadovanou službu).
2. Nedostatečná kapacita k poskytnutí služby, o kterou zájemce žádá (zapíšeme vás do pořadníku zájemců o pečovatelskou službu).
3. Došlo k ukončení služby ze strany poskytovatele z důvodu porušování vzájemně dohodnutých pravidel a doba od tohoto ukončení nepřesáhla 6 měsíců.
Cíle pečovatelské služby
2. Osoba, která má zajištěnou péči.
3. Osoba, která má zachované vztahy, pokud na ně byla zvyklá.
4. Osoba, která má zajištěné běžné denní záležitosti.
Zásady poskytované služby
1. Individuální přístup – průběh služby u uživatele probíhá podle jeho konkrétních potřeb, přání a zvyklostí.
2. Respekt – pečovatelka ctí osobnost, zvyky a soukromí uživatele služby, bez snahy je měnit. Uživateli vždy vyká.
3. Důstojnost – pečovatelka přistupuje ke všem uživatelům služby stejně v tom smyslu, že hodnotu každého člověka odvozuje od jeho lidství a jedná s ním ohleduplným a zdvořilým způsobem.
4. Partnerský přístup – pečovatelka a uživatel spolu jednají a komunikují jako rovný s rovným.
5. Samostatnost – pečovatelka pomáhá uživateli jen s tím, co sám nezvládá, nedělá za něj činnosti, které zvládne udělat svým tempem a způsobem sám.