Charita Vyškov

Vedoucí Odlehčovací služby

Morávkova 745/1a, Vyškov Plný úvazek k 01. 12. 2022 nebo dle dohody výběrové řízení
Kontaktní osoba
RNDr. Jiří SOCHOR RNDr. Jiří SOCHOR

personalista, interní konzultant, koordinátor GDPR
Tel.: 733 742 021 E-mail: jiri.sochor@vyskov.charita.cz

Charita Vyškov vypisuje výběrové řízení na obsazení místa

Vedoucí Odlehčovací služby Charity Vyškov

O jaké místo se jedná?

Hledáme nového kolegu či kolegyni jako vedoucí/ho naší Odlehčovací služby.

V jednosměnném provozu bude Vaší povinností zajišťování kvality poskytované služby, provozních záležitostí a vedení týmu, který pečuje o naše klienty a jejich potřeby.

  • Naši klienti jsou především senioři, kteří potřebují pomoc s nejrůznějšími aktivitami – pomoc s hygienou, pomoc s příjmem potravy, výměna ložního prádla, polohování, pomoc s oblékáním apod.
  • Posláním pracovníků v naší pobytové službě je zajistit klientům důstojné a spokojené prožití pobytu tak a aby byly uspokojeny jejich potřeby a bylo o ně kvalitně a plnohodnotně postaráno.

Co je nutné, abyste splňovali?

  • Vzdělávání minimálně středoškolské s maturitou, VOŠ a VŠ výhodou.
  • Vzdělání splňující podmínku zákona č. 108/2006 Sb, § 110, odst. 4 výhodou.
  • Dobrá znalost SQSS a jejich tvorby.
  • Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
  • Komunikační a organizační schopnosti, flexibilitu, schopnost samostatné práce, schopnost motivace a práce s týmem.
  • Kladný vztah k práci se seniory a osobami se zdravotním postižením.
  • Dobrou znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B + aktivní řidič.
  • Odpovědnost, respekt k sobě, kolektivu i potřebám klientů.
  • Předchozí praxe na obdobné pozici výhodou.

Co Vám nabízíme?

  • Práci v jednosměnném provozu na celý pracovní úvazek.
  • Mzdové ohodnocení na odpovídající úrovni.
  • Perspektivní práci v zavedené a stabilní organizaci.
  • Pět týdnů dovolené a tři dny zdravotního volna ročně (sickdays).
  • Příspěvky na stravu (stravenky v hodnotě 100 Kč).
  • Možnost profesního, lidského i duchovního rozvoje.
  • Seriózní přístup, odbornou podporu (supervize).
  • Nástup k 01. 12. 2022 nebo dle dohody.

Přihlášku s Vaším životopisem a motivačním dopisem o tom, proč u nás chcete pracovat, zasílejte na e-mailovou adresu info@vyskov.charita.cz 

Dotazy Vám rádi zodpovíme na výše zmíněném e-mailu nebo na telefonu + 420 733 742 021.

Přihlášky přijímáme průběžně, výběrové řízení bude probíhat dle přihlášených zájemců. Inzerát je aktivní po celou dobu jeho zveřejnění. Charita si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit.

Charita Vyškov informuje uchazeče o zaměstnání, jakožto subjekt údajů v souladu s čl. 13 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), (dále jen „nařízení GDPR“), o zpracování jeho osobních údajů. Účelem zpracování osobních údajů je jejich využití při výběru budoucích zaměstnanců, posouzení vhodnosti uchazeče na pracovní místo, jeho kontaktování, příprava a průběh přijímacího řízení. Uchazeč bere na vědomí, že Charita Vyškov zpracovává jeho osobní údaje bez jeho souhlasu, a to na základě „oprávněného zájmu“ seznámit se s údaji o uchazeči o zaměstnání a uskutečnění zodpovědného výběru na příslušné pracovní pozice [v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení GDPR]. Charita Vyškov zpracovává osobní údaje po dobu trvání výběrového a přijímacího řízení a po jeho ukončení max. po období 1 roku pro případný opakovaný zájem. Po tomto období nebo okamžitě na výslovnou žádost uchazeče, jsou osobní údaje zlikvidovány. Uchazeč prohlašuje, že byl řádně informován o zpracování osobních údajů v souladu s ustanovením čl. 13 nařízení GDPR a že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé.